torsdag 10 maj 2012

Flyttat hem

Nu har vi flyttat hem jag och Exit vilket känns helt okej. Vi har ju trots allt vart hemma en del under årets gång men nu har vi flyttat hem för en längre tid och tills jag hittar något eget men vi lär väl bo hemma det första året. Det handlar ju även om att jag ska slippa ta studielån medan jag pluggar så jag inte har så mycket lån när jag väl börjar jobba. Men jag tror nog att Exit tycker att det är JÄTTEKUL  att vara hemma eftersom då har han Quri och Snape som sällskap dock vet jag inte om de andra två tycker att det är lika kul eftersom Exit gärna vill leka och skoja med dem och det är inte alltid så poppis.
Men nu måste jag säga att träningarna börjar bli riktigt bra, han slänger sig ned när tränar ligg, går mycket bra fot och har världens energi så nu ska jag börja lägga på orden igen och hoppas verkligen att han behåller den glädjen som han har nu för då kommer vi verkligen att kunna starta någon i sommar. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar