lördag 10 december 2011

Stockholm hundmässa

Idag har jag,min syrra och min mormor o morfar vart på hundmässan och ställt ut våran cavalier. Exit fick vara hemma eftersom han är för liten ännu för att gå där. Snape kom på fjärde placering av hanar vilket var jätte kul:)! Sen har jag även lyckas köpa på mig lite hundgrejer så exit har fått ett halsband och lite träningsgrejer och en julklapp:) har även vart i rasmontern och pratat med folk som har hoffar och som det lät enligt henne så gäller det bara att ha tålamod för de lugnar ned sig när det oftast når 3-5 år;) jippi!! Men fick mkt bra tips så ska se vad som verkar funka på exit:) en bra dag!
sen såg han öga bättre ut imorse men sen fick han en smäll av Quri så nu är vi på ruta ett igen:/ men han mår bra och det är ju det som är viktigast och man får kolla och så på honom så det borde inte vara något sår på hornhinnan:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar