tisdag 24 april 2012

1 år

Idag blir prinsen hela 1 år!!! tänk att det har gått så fort, minns så väl när jag fick sms av Jessica och hur överlycklig man var att allt hade gått så bra och att det fanns en liten kille åt mig. Fast jag var så inställd på en smt-färgad hane så blev den lilla goa svarta valpen med lite vit på hakan;)
Det kunde nog inte ha blivit bättre och jag lovar att man har inte en tråkig dag med honom! Mammas lilla plutt<3
Nåja vi får fira lite extra på kvällen eftersom nu sitter jag med tentan hela dag och sen får vi ta ett roligt träningspass imorgon:)
Puss på dig finaste Skeppartorps Exit och jag kunde inte haft en bättre första hund<3
 Exit 5 veckor

 första dagen hemma

 alla tre hundarna
 Exit 3,5 månader
 Atlas, Exit och Hedda.

 Han har sina fina stunder med sina fina ryck;)
 Jag älskar att springa fort!


Mattes bästa prins<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar