söndag 15 april 2012

jakten på en ny tränare

För vissa av er inte vet så kommer vi att flytta hem i maj igen och bo i vagnhärad för sommaren och ev bo kvar hemma för att Rickard kanske ska jobba och ta en paus från plugget ett år och även satsa på golfen, vilket är jättekul för honom! men det betyder att vi behöver hitta en ny tränare, vilket både känns kul och tråkigt eftersom jag tycker att Hanna är superbra som tränare men som sagt nu flyttar vi och jag behöver en ny men lika bra! (man måste få vara kräsen inom vissa grejer iaf);)
Så nu har jag hört mig av och försökt få massa tips vilket har vart jättebra men har tyckt att vissa ligger för långt borta och helst vill jag ju ha en nära, men nu verkar jag ha hitta någon som verkar bra, så vi ska till trosa-Gnesta bk i början av maj och träna för en som heter Carina, så hoppas att det klickar där och att hon tycker om odjuret;) (men vem kan inte tycka att detta odjur är söt och gullig;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar