lördag 14 april 2012

Vad jag är dålig på att uppdatera bloggen, men just nu har jag lite för mycket i skolan och det känns som man bara går upp, fixar med Exit så han får rätt träning/motion per dag, pluggar och sover. Så därför har jag inte hunnit uppdatera den så mycket.

Men det har inte hänt så jätte mycket på utan vi tränar på inför klass 1 och övar på momenten, vi har träning för Hanna nästa vecka så hoppas att hon ser någon skillnad på honom! :)
Jag tycker det iaf och jag har börjat köra en bättre teknik på honom som jag tycker fungerar jätte bra! Vi har även börjat med fysträningen nu, så vi kör lite drag och håller på att träna in bredvid cykeln men än så länge vill han bara bita i däcket för han verkar inte tycka att den är speciellt trevlig. Så vi jobbar på det!:)

I vecka har jag anmält Exit till en nationell utställning den 2/6 i Norrköping, vad är inte bättre att fira skolavslutningen med en utställning!!!:)

Vi håller också på och letar efter någon tränare i vagnhärads området så vi har någon att träna för i sommar, dock har jag inte hittat någon som verkar bo i närheten så vi får väl se, man kanske får bege sig ända till stockholm för att träna för någon, vi får se.

Nu ska jag fortsätta plugga vidare och jag hoppas att jag kan vara bättre med bloggen!!




:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar