lördag 4 februari 2012

Det kommer bli bättre

Lite blandade känslor just nu kan man ju säga att det är, i torsdags fick jag veta att vi som är anställda på astra kommer förlora våra jobb innan sista december och detta känns inte alls kul. Även fast jag bara är helgarbetare så förlorar man väldigt bra och trevliga arbetskamrater, så det kommer vara riktigt trist när den dagen kommer och man måste säga "hej då" till alla. SÅ jag håller alla tummar och ben i kroppen att de kommer hitta nya och lika bra arbetsplatser som de har på Astra, det är alla dem värda<3

Men för att komma till något positivt så är det 2 veckor kvar tills vi ska göra vår debut i utställningsringen jag och Exit. Ända problemet vi har är ju att han inte riktigt förstår att när matte springer så ska han springa bredvid eller framför och INTE HOPPA! Så vi har 2 veckor kvar att träna bort det!! Men jag hoppas att han får bra kritik för jag tycker att han har blivit väldigt snygg nu den senaste månaden så det skulle ju vara roligt med något pris hem;)
sen måste jag bli bättre på att ta bilder, men lite svårt just nu när kameran är urladdad och laddaren är hemma hos mamma och pappa;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar